13 תשובות
תעדכני מה קרה שתדעי
הכל טוב תנשמי עמוק, יהיה בסדר
שואל השאלה:
אני בבית אבל הם לא פה והם לא עונים לי
אנונימית
תשאלי אותם שתדיעי לבית או משהו
הכל טוב, אל תהיי לחוצה ותהיי חיובית. נשמח שתעדכני אם הכל בסדר.
תקווי לטוב.. ותתפללי. זה עוזר
אם את באמת רוצה לדעת אם קרה משהו בבית ספר שלו, תתקשרי למזכירות של הבית ספר ותשאלי לגביו, מקווה שהכל בסוף יהיה טוב!
היי הכל טוב?
שואל השאלה:
תודה רבהה רבהה
אנונימית
משתתף בצערך, תיהיי חזקה!!!
מה היה?
שואל השאלה:
בשורה כואבת,סבא שלי נפטר
אנונימית
וואי... משתתף בצערך... תהיי חזקה!