5 תשובות
כן
אנונימי
היית שואלת את זה בשישי באוקטובר הייתי עונה לך כן
אני סומך על ה' והצבא שלנו שהכל יהיה בסדר
אנחנו ערוכים ונמצאים בכוננות שיא אני בטוחה שהכל יהיה בסדר:)
רק לסמוך על השם ולעשות תשובה.
"אין על בורא עולם, בעולם"
אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.
"אין על בורא עולם, בעולם"
אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.