7 תשובות
איפ אל תתביישי בזה זה כולה חזייה אני במקומך לא הייתי מתביישת זה משהו שיש לכולן. ומי שכתב לך את זה ילדותי ממש.
שואל השאלה:
כן אבל זה לא נעים
אנונימית
תעזבי את זה זה ממש לא ביג דיל:)
זה פריט לבוש ממש סטנדרטי.
אין שום פסול בזה
זה סתם חזייה לא ממש בעג דיל
Zm
שואל השאלה:
זה לא כזה ביג דיל אבל הוא עושה את זה
אנונימית
הוא מתנהג כמו ילד פשוט אל תעני או שתכתבי לו מה תא הומו