7 תשובות
איפ אל תתביישי בזה זה כולה חזייה אני במקומך לא הייתי מתביישת זה משהו שיש לכולן. ומי שכתב לך את זה ילדותי ממש.
שואל השאלה:
כן אבל זה לא נעים
כן אבל זה לא נעים
אנונימית
תעזבי את זה זה ממש לא ביג דיל:)
זה פריט לבוש ממש סטנדרטי.
אין שום פסול בזה
אין שום פסול בזה
זה סתם חזייה לא ממש בעג דיל
שואל השאלה:
זה לא כזה ביג דיל אבל הוא עושה את זה
זה לא כזה ביג דיל אבל הוא עושה את זה
אנונימית
הוא מתנהג כמו ילד פשוט אל תעני או שתכתבי לו מה תא הומו
באותו הנושא: