3 תשובות
אני מאמין שזה תלוי גבר, מה שכן אם היחסים לא מוגדרים ואתם רק בדייט שני בדרך כלל זה ברור שאנשים עדיין מכירים אנשים חדשים ולא סגורים רק לבן אדם שאיתו הם יצאו
אבל בגלל זה זה תלוי בן אדם, יש אנשים שאם הם מתחילים לדבר עם מישהו אז הם רק עליו ויש כאלו שעדיין מחפשים עד שימצאו את מי שהכי מתאים
אבל בגלל זה זה תלוי בן אדם, יש אנשים שאם הם מתחילים לדבר עם מישהו אז הם רק עליו ויש כאלו שעדיין מחפשים עד שימצאו את מי שהכי מתאים
בהתחשב בזה שהיחסים לא מוגדרים, ואתם רק בדייטים ראשונים, הוא לא חייב להיות האדם היחידי שתצאי איתו וככה גם את.
לגיטימי מבנאדם רווק שייצא לדייטים עם כמה אנשים, ובסופו של דבר הוא ישאר עם מי שיש לו את ההתאמה הכי טובה ואת הכימיה הכי טובה.
לגיטימי מבנאדם רווק שייצא לדייטים עם כמה אנשים, ובסופו של דבר הוא ישאר עם מי שיש לו את ההתאמה הכי טובה ואת הכימיה הכי טובה.
אנונימי
בתור אישה אומרת לא נראלי צריכים לעשות משנו
באותו הנושא: