5 תשובות
זה כולה בית קפה, לא צריך לבוא חגיגי או משהו. מקסימום תשאלי אותן לפני
זה בסדר כולן לובשות את זה
תשאלי מהן חולצה או מכנס יפה
שואל השאלה:
זה לא שאין לי בגדים פשוט אני מתלבטת אם להחליף או לא
זה לא שאין לי בגדים פשוט אני מתלבטת אם להחליף או לא
אנונימית
תשאלי חברה מה היא לובשת ותראי
באותו הנושא: