5 תשובות
זה כולה בית קפה, לא צריך לבוא חגיגי או משהו. מקסימום תשאלי אותן לפני
זה בסדר כולן לובשות את זה
תשאלי מהן חולצה או מכנס יפה
שואל השאלה:
זה לא שאין לי בגדים פשוט אני מתלבטת אם להחליף או לא
אנונימית
תשאלי חברה מה היא לובשת ותראי