5 תשובות
היא רק תתקן לך את הציפורן שנשברה, זה לא אותו הדבר כמו בנייה כי את אומרת ששאר הציפורניים במצב תקין והן ארוכות.
שואל השאלה:
כן אבל אם אני הולכת למישהי ונשברה לי ציפורן אחת וכל השאר הארוכות, היא עושה לי השלמת ציפורן או בנייה? או שזה אותו דבר?
כן אבל אם אני הולכת למישהי ונשברה לי ציפורן אחת וכל השאר הארוכות, היא עושה לי השלמת ציפורן או בנייה? או שזה אותו דבר?
אנונימית
זה תלוי אם ההשלמה של עשרת הציפורניים היא מהבסיס, כי אם כן מדובר בבנייה חדשה לכל דבר. אם בחלק מהציפורניים המניקוריסטית רק מתקנת עם מילוי את מה שנשבר/נהרס, זה לא אותו הדבר, זו לא בנייה מאפס.
על השלמה אני חושבת שמוסיפים 10 לכל ציפורן בדרך כלל
בבנייה מההתחלה יש מחיר רגיל 180-170 אני לא בטוחה מה המחיר הכללי
בבנייה מההתחלה יש מחיר רגיל 180-170 אני לא בטוחה מה המחיר הכללי
אותו דבר. השלמת ציפורן זאת בנייה לכל דבר.
באותו הנושא: