3 תשובות
להבין שהוא בלחץ גם והכל טוב.. יעבור
אנונימי
אם תהיי בלחץ אז יהיה מביך, פשוט תהיי קלילה הכל טובב
אנונימית
תנסי להבין מה בסיטואציה מלחיץ אותך, ותנסי לחשוב על זה כאתגר במקום כמקור סכנה (המוח שלך רואה דברים כמקור סכנה באופן אוטומטי כשאת לחוצה). כשאת עושה את זה המוח שלך מאזן את האדרנלין ככה שלא רק שאת פחות לחוצה, את גם יותר חדה.
באותו הנושא: