10 תשובות
הדוד
רעיון יפה
ונראה לי תעשי אם הדוד
את כותבת בוואטפד?
ונראה לי תעשי אם הדוד
את כותבת בוואטפד?
שואל השאלה:
כרגע אני כותבת במחשב ואולי אם אני אוהב את התוצאה הסופית אני אנסה בווטפאד
כרגע אני כותבת במחשב ואולי אם אני אוהב את התוצאה הסופית אני אנסה בווטפאד
אנונימית
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימית
בדרך כלל זה על ילד אחד ששרד או על אחים שנשארו באותו מספר.
אז כשיש שניים, הדינמיקה ביניהם והיחס לאחות הגדולה יכולים להיות מעניינים ומקוריים.
עדיף דוד לדעתי.
אז כשיש שניים, הדינמיקה ביניהם והיחס לאחות הגדולה יכולים להיות מעניינים ומקוריים.
עדיף דוד לדעתי.
אנונימית
שואל השאלה:
אתם חושבים שעדיף דוד כי סבתא זה מעפן?
כאילו כדאי לי למשל לעשות שהדוד יגור בחול? או להפוך את הדוד לדודה ושהיא תגור בחול? כי יש לי דווקא אחלה סיפור לזה של הסבתא ונראלי שסתם דוד עשיר יהיה קצת משעמם לא?
למרות שאני לא באמת יודעת
אתם חושבים שעדיף דוד כי סבתא זה מעפן?
כאילו כדאי לי למשל לעשות שהדוד יגור בחול? או להפוך את הדוד לדודה ושהיא תגור בחול? כי יש לי דווקא אחלה סיפור לזה של הסבתא ונראלי שסתם דוד עשיר יהיה קצת משעמם לא?
למרות שאני לא באמת יודעת
אנונימית
אחלה רעיון,
הייתי עושה סבתא עשירה, (לא שהתחתנה עם גבר עשיר, היא בעצמה)
דוד עשיר זה די נדוש.
תעשי סבתא קולית כזאת
הייתי עושה סבתא עשירה, (לא שהתחתנה עם גבר עשיר, היא בעצמה)
דוד עשיר זה די נדוש.
תעשי סבתא קולית כזאת
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה❤
אוקיי תודה רבה❤
אנונימית
שואל השאלה:
מחילה שלא נתתי ורד אין לי יותר ורדים
מחילה שלא נתתי ורד אין לי יותר ורדים
אנונימית
באותו הנושא: