8 תשובות
למה לא ^
שואל השאלה:
לא יודעת שמעתי שאסור להיות עם טלפונים במשך כל האישפוז
לא יודעת שמעתי שאסור להיות עם טלפונים במשך כל האישפוז
אני הייתי ותלוי איפה
כן ברור
אני לא מצליחה לענות בפרטי את יודעת למה?
שואל השאלה:
אולי אין לך מספיק פרחים אני עכשיו עושה לך ותגידי אם עובד
אולי אין לך מספיק פרחים אני עכשיו עושה לך ותגידי אם עובד
במחלקה להפרעות אכילה (ילדים ה')? באופן כללי לא, כשאת יוצאת הביתה או כשאת בביקור, מותר. את עומדת להתאשפז שם?
אנונימית
אני חושב שמותר אבל לא בטוח אני הייתי בשלוותה והיה אסור אז לא יודע
באותו הנושא: