24 תשובות
וזה גם המעמד בצהל אם כבר לשרת שנתיים+ את המדינה אז עדיף להרגיש משמעותיים למערכת
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימי
למה זה נחשב שחור ? כי כל השירות שלך אתה מעביר בתור מוכר בפיצוציה צבאית לא תצא לשום תרגילים ולא תעשה שום דבר משמעותי ואולי תפגוש איזה מפקד בכיר או רמטכל חוץ מזה אתה לא עושה כלום זה כמו להיות עובד סופר רק בצבא לדעתי אם יש לך אפשרות להגיע לתפקיד אחר ומשמעותי יותר תעשה את זה אם אתה לא רוצה אז כן זה גן עדן לחפשים ואנשים שמחפשים לשבוז ולא לשרת
שואל השאלה:
^^^כן אבל עובדי רס"ר לא עושים שבוע שבוע
אנונימי
שואל השאלה:
^^זה מוזר לי אבל שאנשים לא יאהבו את זה.. יש מלא שמחפשים לעשות את המינימום ולא מעניין אותם חוויות צבאיות וזה פשוט יש גיוס חובה
למה מה שמשעמם בצבא באזרחי מוצאים ממי שיעשה את זה ?
אנונימי
אנשים לא יאוהבו את זה כי זה תפקיד שלא צריך להיות תפקיד בכלל אני לא מבין למה שלא יעסקו אנשים שיעברו סיווג ביטחוני אני צריך שתבין זה תפקיד שהוא חשוב כמו תאטרון צבאי אין לו חשיבות אסטרטגית הוא לא תורם ובטח ובטח שלא יצא לך ממנו כלום באזרחות התפקיד הזה בייסקלי מכשיר אותך להיות קופאי כמו שאמרתי אם אתה מחפש משהו משמועתי יותר תבקש שינוי שיבוץ אם לא זה תפקיד מושלם לשבוזים וחאפרים שלא מחפשים לעשות יותר מדי
שואל השאלה:
אני לא בתפקיד הזה אני פשוט לא מבין איך זה שהצבא לא מייצג את האזרחות. אני לצורך העניין באזרחות לא עבדתי כי חשבתי שהעבודות של נוער הן נוראיות בעיניי בשביל שאני אעבוד בהם אז אני לא מבין איך בצבא כל הדברים באזרחות שמצליחים למצוא מי שיעבוד אז בצבא פתאום כל התקפידים שהם "עבודות המינימום" או עבודות לא משרדיות וקרביות או של הדרכה צריך ממש לתגמל את החיילים האלה ובאזרחי לא..
אנונימי
כי צבא זה גוף שדורש משאבים באזרחות זו אזרחות כלכלה פתוחה ועסקים פתוחים הצבא הוא גוף סגור שצריך למשוך אנשים לתפקידים כאלו לכן הדרך שלו לעשות זאת היא לתגמל אותם ולפתות אותם לתפקידים האלו אם יש לך אפשרות להתגייס למשהו משמעותי תעשה את זה
שואל השאלה:
אני בצבא כבר
אנונימי
וואלה באיזה תפקיד?
שואל השאלה:
משק שלישות, אני נגיד יחסית כן מסתדר במשרדי אבל מה שונה רלש, פקיד משקמיסט חוץ מיזה ששקמיסט פחות יש לו אווירה צבאית ויחידתית ? הרי גם במשאן רוב העבודה היא משרדית וגם שם יכול להיות בודד וכמו שהם יש להם ימים עם יותר עבודה של לקוחות אז גם לי יש יותר עומס עם קליטות בימים מסוימים
השאלה שלי היא שהם מקבלים תש יותר טוב כי עבודה משרדית זה לא נחשב נוראי אבל כל מה שקשור באבטחה, נהיגה ומכירה זה נחשב מיומנויות נוראיות שגורמות לאנשים יותר לסבל ושחיקה מאשר משרדי ? או לפחות לגביי רוב האנשים ?
אנונימי
קודם כל אתה יותר משמעותי משקימסיט בפער שוב לא ממש הבנתי מה אתה שואל אשמח אם תפרט ותסביר בצורה יותר טובה
שואל השאלה:
אוקיי השאלה שלי היא למה כל השקמסיט, מאבטח מתקנים ונהג מקבלים פטור תורניות/שבוע שבוע ונגיד משקי חינוך/תש/שלישות וכו לא ?
הריי יש אנשים ששונאים לשבת מול מחשב ולהדריך אז למה דווקא בכל הדברים שנותנים קונוטציה של משכורת מינימום באזרחות או עבודה שהיא יותר "גברית" הם מקבלים יותר תש ותפקידים משרדיים ותפקידי הדרכה לא ? גם נהג זה סופר משמעותי
אנונימי
כי נהגים ומאבטחים העבודה שלהם יותר סזיפית מאשר מישהו שהוא כל היום במשרד במזגן על א ועושה ניירת מצטער להגיד את זה אחי אבל כן יש נהגים שיותר משמעותים ממך בפער לא שאתה לא משמעותי אבל יש תפקידים שמרוב שהם משחירים את החיילים שבהם הם לא יעשו תורנות כי התפקיד עצמו הוא כבר כמו תורנות
שואל השאלה:
כן אבל גם יש את התפקיד שקמיסטים והם גם עושים שבוע שבוע
אנונימי
כן לא יודע לגבי זה אולי במקרה של השקמיסטים אתה צודק למה זה כולה להיות מוכר בפיצוציה של צהל אבל איך אומרים לך תבין את היגיון הצהלי
שואל השאלה:
צודק אחי
אנונימי
מקווה שהשירות שלי יהיה משמעותי וטוחן ונגיד אמן
שואל השאלה:
אמן גם שייהיה לך טוב
אנונימי
כי הם לא סתם עובדים בחנות מזון וזו לא משמרת קצרה, זה מהבוקר עד הערב לפתוח את השקם, להיות בקופה, לדאוג שהוא פתוח ואם אתם רק שניים אז ההפסקות בעייתיות. זה לנקות את השקם. כאילו עבודה שחורה ומשעממת עם הזמן
שואל השאלה:
אני פשוט לא מבין למה זה נחשב שחור
יש הרי מלא אנשים בחוץ שעובדים כמוכרים בחנויות אוכל וכו
אנונימי
תלוי מה אתה מצפה מהתפקיד שקמיסט זה תפקיד די שחור במיוחד הבסיסים נידחים
תודה גבר מקווה שגם אתה תשתחרר בקרוב וכולנו נהיה שמחים
שואל השאלה:
אמןן
אנונימי