16 תשובות
בסופו של דבר תצטרכי לאמר אבל כע זה לא רע בהתחלה לא להגיד
שואל השאלה:
תגידו אתה בבקשה
שואל השאלה:
הכוונה בלשון זכר
אהה סליחה
^^שיט סליחה לא התכוונתי עכשיו ערכתי את התשובה שלי..
התבלבלתי כי אני רגילה לענות לתשובות בלשון נקבה מצטערת ממש
שואל השאלה:
הכל טוב מאמי
שואל השאלה:
לא צוחקים עליי כן?
לאלא
מעריכים ומכבדים אותך לגמרי
אבל סתם שאלה אתה לא חייב לענות אם זה לא במקום
אם אתה מזדהה כבן אז למה שמת בת בתמונת פרופיל? (לא הייט)
מניחה שכן
^^ אהה הבנתיי
^מאוד בוגר
זה סבבה אתה לא חייב
אבל אם יש לך קשר קרוב עם מישהו תגיד להם
כן מה שבא לך
שואל השאלה:
אני אוהב בנות זה למה!
יש לך שלונג?