2 תשובות
זה לא משהו ששולטים מהרבה ניסיון אישי. אבל עם זה שמאוהבים צריך לזכור את כל הסיבות למה הפסקנו.. צריך למרות שמאוהבים עם כמה שזה קשה להיתרחק (אם באמת צריך להתרחק מסיבה מסוימת, אם לא אז למה לעצור את ההתאהבות?)...
זה עובר עם הזמן. יש כאלה ששנה ויש כאלה ששנתיים וחצי.
אני יכולה לעודד אותך במשהו אחד-מלא, פשוט הרבה עוברים את זה.
אין בנתיים מישהו אחד, חברה אחת שלי שלא עוברת או עברה את זה.
וגם אני עוברת את החרא הזה עכשיו אבל למדתי איך לחיות עם זה וגם לפעמים
איך לשכוח. אני כל הזמן עושה דברים ועסוקה בדברים אחרים אם זה מחשב, טלוויזיה, ספורט, תחביב שלי, ים, חברות.. כי ככה המוח חושב על דברים אחרים, ואם יושבים ולא עושים כלום או סתם נמרחים אז המחשבה עליו בטו תיקפוץ.
זה עובר עם הזמן. יש כאלה ששנה ויש כאלה ששנתיים וחצי.
אני יכולה לעודד אותך במשהו אחד-מלא, פשוט הרבה עוברים את זה.
אין בנתיים מישהו אחד, חברה אחת שלי שלא עוברת או עברה את זה.
וגם אני עוברת את החרא הזה עכשיו אבל למדתי איך לחיות עם זה וגם לפעמים
איך לשכוח. אני כל הזמן עושה דברים ועסוקה בדברים אחרים אם זה מחשב, טלוויזיה, ספורט, תחביב שלי, ים, חברות.. כי ככה המוח חושב על דברים אחרים, ואם יושבים ולא עושים כלום או סתם נמרחים אז המחשבה עליו בטו תיקפוץ.
אנונימי
את לא ממש שולטת בזה.. תנסי להתרחק ממנו כמה שיותר ולא להסתכל עליו ולא לחשוב עליו.
באותו הנושא: