8 תשובות
שואל השאלה:
לא לקחתם שיעורי נהיגה ב16.5?
בגיל חמש ישבתי עם אמא שלי והיא סובבה ביחד איתי את ההגה בשביל להיכנס לחנייה בבית
נחשב?
שואל השאלה:
^לע, התכוונתי ממש לנהוג לבד אבל כאילו עם ההורים ברכב
בפעם הראשונה שעליתי על הכביש זה היה ב16.6 כשהתחלתי שיעורי נהיגה
בפעם הראשונה שהייתי בת 5 נראה לי? הייתי בספארי ואבא שלי הסכים לי לשבת עלי ולהחזיק בהגה
כמובן שהוא כיוון והכל אבל סוג של נהגתי
עברתי טסט רק לקראת גיל 20, אז בגיל 20 לראשונה נהגתי לבד