5 תשובות
שואל השאלה:
אני חוגגת אם אותם אנשים שחגגתי שנה שעברה
אם הם יזכרו את מה שלבשתי זה לא יהיה מביך?
אנונימית
לא אל תדאגי
לא, לא יזכרו
לא
אבל אני בן אז אולי זה לא נחשב
לא