4 תשובות
התשובה היא כן. בכל מקרה של גנבה, פגיעה, או רמאות כלכלית יש לך את הפריוילגיה המלאה להתלונן במשטרה.
ברור שאת יכולה
כן
ברור, לכי לתחנת משטרה המועדפת עליך.