4 תשובות
התשובה היא כן. בכל מקרה של גנבה, פגיעה, או רמאות כלכלית יש לך את הפריוילגיה המלאה להתלונן במשטרה.
ברור שאת יכולה
כן
ברור, לכי לתחנת משטרה המועדפת עליך.
באותו הנושא: