2 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה אני הייתי בטוחה שבכללי אין שם הרבה אנשים כי זה מקום נידח כזה ולמי יש כוח לנסוע מלא זמן עד לשם
אמאלה אני הייתי בטוחה שבכללי אין שם הרבה אנשים כי זה מקום נידח כזה ולמי יש כוח לנסוע מלא זמן עד לשם
אנונימית
החוף יהיה מלא אבל בגלל העומס חום הפסיכי אני חושבת שיהיו פחות בשעות המוקדמות כי שם זה ממש קיצוני
באותו הנושא: