6 תשובות
חדמש
זה הכי מושך
זה הכי מושך
17 אבל סוף סוף שאלה בשבילי
אני לא בטוחה זה מאוד תלוי בבן אדם אבל אני כן אוהבת שבנות נשיות הן לא בדיוק הסטיריאוטיפ הנשי ושיש להן כזה קסם ששונה מהרגיל, מישהי שלא מנסה לרצות.. דומיננטית בקטע של משדרת ביטחון אבל לא כוחנית או אגרסיבית.
אני לא בטוחה זה מאוד תלוי בבן אדם אבל אני כן אוהבת שבנות נשיות הן לא בדיוק הסטיריאוטיפ הנשי ושיש להן כזה קסם ששונה מהרגיל, מישהי שלא מנסה לרצות.. דומיננטית בקטע של משדרת ביטחון אבל לא כוחנית או אגרסיבית.
שואל השאלה:
לזה התכוונתי^
ברור שלא כוחנית או אגרסיבית. אני כן בן אדם מאוד רגיש אגב, ואני משתמשת בכוח שלי רק כהגנה עצמית כשזה על אנשים. וכוח בכללי הוא לא מסתיים רק בפיזיות
אני לא שמה את עצמי בתבנית מסוימת
אבל אני כן מרגישה מאוד נשית כי אני אישה. פשוט לא מתעסקת בדברים שמצפים מנשים, ויש לי תחומי עניין לא הכי "נשיים"
אותי זה לא מעניין מה נשי ומה לא, אבל אני אומרת את זה בשביל שתבינו על מה אני מדברת.
מניחה שבגלל המראה שלי כן חושבים שאני נשית.
אני שואלת סתם מתוך התעניינות, כי בוודאות שלא אשנה את עצמי בשביל אף אחד.
רוצה לדעת אם זה משהו שנשיות חושבות עליו ,ולא בהכרח הטייפ קאסט של גבריות דומיננטיות או נשיות ממש עדינות.
למרות שאני כן הייתי רוצה טיפוס כמוני, וזאת אנרגיה משותפת מבחינתי
לזה התכוונתי^
ברור שלא כוחנית או אגרסיבית. אני כן בן אדם מאוד רגיש אגב, ואני משתמשת בכוח שלי רק כהגנה עצמית כשזה על אנשים. וכוח בכללי הוא לא מסתיים רק בפיזיות
אני לא שמה את עצמי בתבנית מסוימת
אבל אני כן מרגישה מאוד נשית כי אני אישה. פשוט לא מתעסקת בדברים שמצפים מנשים, ויש לי תחומי עניין לא הכי "נשיים"
אותי זה לא מעניין מה נשי ומה לא, אבל אני אומרת את זה בשביל שתבינו על מה אני מדברת.
מניחה שבגלל המראה שלי כן חושבים שאני נשית.
אני שואלת סתם מתוך התעניינות, כי בוודאות שלא אשנה את עצמי בשביל אף אחד.
רוצה לדעת אם זה משהו שנשיות חושבות עליו ,ולא בהכרח הטייפ קאסט של גבריות דומיננטיות או נשיות ממש עדינות.
למרות שאני כן הייתי רוצה טיפוס כמוני, וזאת אנרגיה משותפת מבחינתי
אנונימית
איזה קטע גם אני אוהב בנות
נשמע נדיר
כן זה הטעם שלי אבל זה ממש קשה למצוא מישהי כזאת במציאות
אנונימית
באותו הנושא: