44 תשובות
שואל השאלה:
אני צריכה משהו מרגש כזה
אנונימית
נו אדון שוקו
בם בם בם
שואל השאלה:
סתמי לא
אנונימית
בת 12 היום נראה כמו חלום
מה את רוצהה מי את שתגידי לי לסתום
יש את lacrimosa של מוצרט
אנונימי
שואל השאלה:
יפה שלי אני אגיד לך מה שאני רוצה, שאלתי שאלה רצינית שאני צריכה עזרה בה ואת בוחרת להיות צינית ומעצבנת. את בת 13 מוזמנת לחזור לרובלוקס 3>
אנונימית
כן יפה שלה
אנונימית
אמלה מה את רוצה תמצאי חיים מה קרה את מאנונימי?
ברה את אשכרה מעריצה את שי ושניר
אם יש לך בעיה את מוזמנת לחסום גיל.❤
שואל השאלה:
מותק שלי תמצאי את חיים אם אני ארצה להיות מאנונימי אני אהיה מאנונימי ואם את צריכה שיעורי עברית אני בכיף אעזור זה נחוץ
אנונימית
מבינים שיש לך עצבים כי אין לך יכולת למצוא שירים לליטרלי הבת מצווה של אחות שלך, אבל לא צריך להתעצבן פה על כולם.
מוזמנת לנשום עמוק לספור עד 10 ולחזור לחפש שירים, אף אחד לא מכריח אותך להיות פה.
אם את רוצה שירים יש את הופ ילדות ישראלית, ואם לאחותך אין את הטעם שלך במוזיקה אז אפשר לשים החיים שלנו תותים כמו שאמרו כבר
אנונימי
רק תקפידי על סימני פיסוק שהמורה לעברית שלך לא תתבאס.
רק תקפידי על מוח, שהורים לא יתבאסו
אנונימית
רק תקפידי להפחית קצת את המירמור והחוסר חיים. אני בטוחה שאת אחותה של זאתי ששאלה את השאלה כי פשוט אין לשתיכן חיים
ואני בטוחה שאת אחותו של חמאסניק
אנונימית
אז תחשבי שוב אנונימית❤
שואל השאלה:
מתוקות שחושבות שזה סבבנ להגיב לי בצורה מזעזעת, ממליצה שתסתמו את הפה או שתכינו סרטון לשניר ושי אני ממילא טיפוס של ספיר ואברהם יחתיכת מושפלת
אנונימית
^הצביעות.
אנונימי
החיים שלנו תותים
אדון שוקו
אש בליבי בוערת
^כפי שאמרתי, את צבועה.
להבא מומלץ לקרוא את הדברים שאת כותבת לפני שאת שולחת אותם, ואם את כל כך נגד שאנשים מגיבים לך את לא חייבת לשאול בסטיפס.
"התחילו להגיב מזעזע" - מדברת על עצמך?
אנונימי
שואל השאלה:
צביעות של מי בדיוק?
אנונימית
כלומר אין לך את היכולת להתמודד עם מה שכתבתי.
כמה מפתיע
אנונימי
שואל השאלה:
בטח יש לך הרבה חברים
אנונימית
מוזמנת לקרוא שוב ושוב את מה מה שכתבתי:
"כלומר אין לך את היכולת להתמודד עם מה שכתבתי.
כמה מפתיע"
עד מתי שאת יכולה להפנים ולכתוב תשובה רצינית שקשורה לנושא.
אנונימי
שואל השאלה:
חיימי תמשיך להגיד את זה, המצב לא ישתנה.
כנראה שלך אין את היכולות לסתום את הפה❤
אנונימית
נראה שלא הצלחת להבין את מה שכתבתי.
ברגע שאת כותבת למישהו משהו את אמורה להבין שיש סיכוי שיענו לך, אם את לא רוצה שיענו לך את פשוט לא חייב לענות כפי שכתבתי כבר(ראי שתי תגובות למעלה, אולי לכוון אותך יעזור).
אנונימי
שואל השאלה:
וואי חיים סתום תפה כבר יחתיכת פריק הבנתי שאתה אדיוט אבל יאללה נמאסת
אנונימית
מומלץ לנשום עמוק(נראה שאת קצת עצבנית) ולקרוא את מה שכתבתי שוב.
נראה שיש לך קושי בהבנה.
אנונימי
שואל השאלה:
מומלץ לסתום את הפה (נראה שאתה טיפה דביל) ולצאת מהסטיפס להיום מתוק
אנונימית
מוזר שאת נותנת מחמאות בזמן שנראה שאת קצת מעורערת.
כפי שכתבתי קודם:
"כלומר אין לך את היכולת להתמודד עם מה שכתבתי.
כמה מפתיע"
האמת, אני חושב שכדאי שתקשיבי לעצה של עצמך, זה יועיל לך יותר מאשר אם אני אקשיב לעצה הזו.
אנונימי
שואל השאלה:
מודה שלא קראתי מילה❤
אתה מהילדים החופרים האלה שלעולם לא מקשיבים למה שהם אומרים ואולי זאת הסיבה שאתה ממשיך לענות לי בסטיפס
אנונימית
למען האמת, רואים שלא קראת מילה.
התגובה הזו מתארת אותך באופן די אמין.
משפט ראשון - לא יכולה לקבל דברים שאנשים אומרים שמסבירים איך את טועה ואיך את צבועה.
שאר התשובה - צביעות(וגם דיבור לעצמך).
אנונימי
שואל השאלה:
אתה היחיד שצבוע פה, חלאס להטריל אנשים בסטיפס ואם אתה רוצה המורה שלי ללשון תשמח לתלמיד חנון כזה שמנקד יפריק
אנונימית
תראי לי דוגמא אחת שמראה שאני צבוע.
בינתיים את הופכת את עצמך לקורבן, טוענת שאנשים אחרים מגיבים לך מזעזע בזמן שאת האחת שהתחילה עם זה.
לגבי החלק השני של התשובה שלך, זה לא טיעון נגד כל כך טוב למרות מה שאת חושבת..
נ.ב. עוד דוגמא לצביעות שלך: "פה, חלאס"
אנונימי
שואל השאלה:
חתיכת חנון אני אפסיק פה את הדיון מהסיבה שכנראה זה לא ביכולתך וזה מראה עלייך שאתה תינוק. היה נעים לשוחח תעבור להטריל אנשים אחרים❤❤
אנונימית
כפי שכתבתי קודם, ועדיין נראה שאת מסרבת להבין.
"כלומר אין לך את היכולת להתמודד עם מה שכתבתי.
כמה מפתיע".
בינתיים נראה שאין לך יכולת אפילו להוכיח את הטענות שלך עצמך.
אני מניח שאת מתכוונת ב"חתיכת חנון" כמחמאה, כי אם זה אמור להיות עלבון תחשבי מה זה אומר עליך.
אותו הדבר לגבי "תינוק".
אנונימי
^שלך כמובן.
להגיד לאנשים לסתום זה להגיב בצורה מזעזעת
אנונימי
שואל השאלה:
חיים אני אגיד לך לסתום את הפה כמה שבא לי, אנשים התחילו בלהגיב מזעזע ואני אסיים את זה.
להבא מומלץ לא להתערב בשיחות שלא קשורות אלייך אהוב. יום טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מתוקי שלי שב בשקט
אנונימית