5 תשובות
איך קוראים לו או איך עושים אותו?
מי קורא לי בשמי?
אנונימית
לא יודעת אם ישלו שם אבל נראלי אלו שמכירים יבינו אם תקראי לזה "מי קורא לי בשמי"
אבל לא שמעתי שיש לזה שם- חח
היי ****
מי קורא לי בשמי?
היי ****
זהו שם עולמי
רוצים אותך בטלפון
אם זה לא ____ זה לא בא בחשבון
היי ____
מי קורא לי בשמי?


ככה הלאה והלאה...
אצלנו אגב שחקנו עם זה בחבל ולא בטיול שנתי
^חח אני מכירה גרסא דומה שהולכת אותו דבר רק במקום "זהו שם עולמי"
אז אומרים "קוראים לי שנית"
וגם אמא שלי הכירה לי גרסא אחרת שאומרים שם בכלל "זה קולה של אמי" חח