13 תשובות
משהו שאני לא חושב שאנשים יודעים אבל ישראל יותר חזקה מאיראן
בממש טיפה אבל ישראל כן יותר חזקה ויש לנו את ארצות הברית
שואל השאלה:
וואלה
וואלה
אמ. אם כן אני פורשת מהלימודים
שואל השאלה:
צודק/ת
צודק/ת
לא. ישראל יותר חזקה מאיראן ויש לנו עזרה מארה"ב. הסיבה היחידה שאנחנו לא מפוצצים את איראן היא כי המדינות האחרות לא יראו את זה בעין טובה בכלל.
שואל השאלה:
נכון
נכון
לפי הדירוג העולמי ישראל היא המדינה ה14 הכי חזקה(צבאית)
זה לא בדיוק אבל זה מראה תמונה כללית
איראן לא נמצאת בטופ 20
זה לא בדיוק אבל זה מראה תמונה כללית
איראן לא נמצאת בטופ 20
תלוי אם היא תרצה
בעקרון אנחנו הרבה יותר חזקים מהם אבל הממשלה הזאת מורידה אותנו בהרבה רמות ואנחנו מסוגלים ליותר .
ממשלה בושה
ממשלה בושה
כן, אבל אם ישראל תהיה בסכנת השמדה ממשית, ישראל תתקוף בכל הכוח
אנונימי
באותו הנושא: