20 תשובות
כפר הירוק באמת מושלם זה המקום לבטא את עצמך
שואל השאלה:
אבל לא קשה ממש להתקבל לשם?
אבל לא קשה ממש להתקבל לשם?
פנימיות זה נורא
שואל השאלה:
למה זה יכול להיות ממש כיף
למה זה יכול להיות ממש כיף
לא זה לא
שואל השאלה:
מאיפה לך
מאיפה לך
יש בחיפה את הריאלי ומדרשת בן גוריות, יש בכנות ואת הכפר הירוק פשוט שכר שנתי יקר מאוד
פנימיה זה יכול להיות אחלה פיטרון אבל זה גם קשה תחשבי שאת צריכה להתאים את עצמך נטו לבית ספר
ואיזה סגנון נגיד את מחפשת אפשר לחשוב ביחד
ואיזה סגנון נגיד את מחפשת אפשר לחשוב ביחד
תקשיבי פנימייה זה דבר קשה, זה חיים אחרים לגמרי. את רק בת 15 תחשבי אם את בטוח רוצה את זה
שואל השאלה:
מקום כזה שלומדים בוא הרבה ועושים מלא ספורט
מקום כזה שלומדים בוא הרבה ועושים מלא ספורט
שואל השאלה:
אני בכלל לא יכולה להסתדר עם אמא שלי ולפעמים זה מגיע למכות
אני בכלל לא יכולה להסתדר עם אמא שלי ולפעמים זה מגיע למכות
מכות זה טוב
אה אוי ואבוי מקווה שאת בסדר, מה שלא יהיה, לא ממליצה שטיינגבר כפר סבא
אז את יכולה עמית בפתח תיקווה אחלה מקום
את יכולה הכפר הירוק כמו שאמרו ובכללי יש גם פנימיות שמתרכזות ב ספורט תנסי לברר על זה
את יכולה הכפר הירוק כמו שאמרו ובכללי יש גם פנימיות שמתרכזות ב ספורט תנסי לברר על זה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אין שם בית ספר ואת תצטרכי ללכת באוטובוס כל הזמן זה מתיש אבל אם לא אכפת לך אז זה מעולה גם פנימייה קטנה מאוד, אנשים נחמדים
הכפר הירוק
את לא תתאכזבי מבטיח ותצאי משם עם ידע מדהים
את לא תתאכזבי מבטיח ותצאי משם עם ידע מדהים
זה תלוי, אם את רוצה פנימייה דתית למצוינות במדע, ממליצה לטליה.
יש פנימייה לחקלאות, (שכחתי איך קוראים לה) אבל גם היא ממש טובה.
הכפר הירוק באמת ביהס ממש טוב, (תמסרי לטווסים ד"ש בשמי [יש שם הרבה כאלו])
ממליצה לגגל, כדי שתוכלי לראות את כל האופציות
יש פנימייה לחקלאות, (שכחתי איך קוראים לה) אבל גם היא ממש טובה.
הכפר הירוק באמת ביהס ממש טוב, (תמסרי לטווסים ד"ש בשמי [יש שם הרבה כאלו])
ממליצה לגגל, כדי שתוכלי לראות את כל האופציות
שואל השאלה:
וואי תודה
וואי תודה
באותו הנושא: