7 תשובות
משרד החינוך נכשל השנה
גם הבגרות בהיסטוריה היתה מזעזעת
שואל השאלה:
מזל שסיימתי היסטוריה שנה שעברה.
זה מזעזע, אנני באמת לא מבינה מתי הם מצפים שנתכונן לבגרויות כשאנחנו לא יודעים מה הציונים שלנו
מזל שסיימתי היסטוריה שנה שעברה.
זה מזעזע, אנני באמת לא מבינה מתי הם מצפים שנתכונן לבגרויות כשאנחנו לא יודעים מה הציונים שלנו
לפני שנה בערך עבדתי במקום שבו בודקים את הבגרויות ויש שם בלאגן שלםם
כל פעם במיוחד שזה יוצא על חג/מלחמה זה מתעכב ממש ויש "פקק" כזה בתחנות של הבדיקה.
מאמינה שיהיה בקרוב כבר החודש
כל פעם במיוחד שזה יוצא על חג/מלחמה זה מתעכב ממש ויש "פקק" כזה בתחנות של הבדיקה.
מאמינה שיהיה בקרוב כבר החודש
אני לא מבין מה עובר עליהם מה הם חושבים לעצמם עבר כבר כמעט חודשיים מאז הבגרות במתמטיקה זה פשוט הושנ
גם בשנה שעברה תלמדי להכול אין ברירה
אין לי מושג, אצלי זה עוד מועדי א עכשיו נשרף לי המוח מהכמות למידה
באותו הנושא: