10 תשובות
לא אני אשכנזיה והיום זה בכלל האזכרה של סבא שלי אז זה יותר יום אבל אצלנו
לא דעת אם זה נקרא לחגוג אבל כן מכינים מופלטות וזה
אנונימית
לא
שואל השאלה:
^^^משתתפת בצערך:(
^^^משתתפת בצערך:(
לא חוגגת כי אני אשכנזייה ואין לנו מימונה ללכת אליה חחח
חוגגת בבית עם ג'חנונים
^^^^^משתתפת בצערך❤
לא, אני אשכנזייה בכלל.
רוני, אני משתתף בצערך.
רוני, אני משתתף בצערך.
באותו הנושא: