התחברות
הרשמה
למה אי אפשר לשלוח פניות במיטב?
30 באפריל 2024, 08:32
גיוס
חיילים
מיטב
הודעות
תפקידים
תשובה אחת
לא עדכנו כנראה שכבר לא חג.. שלח פנייה בערב
ב
בטריק
באותו הנושא:
אם בא לי תפקיד משקית תש אז אני צריכה להתקשר למיטב או לפתוח פנייה במיטב פשוט?
מה עדיף לשלוח פנייה למיטב באתר או לשלוח להם הודעה בפייסבוק/להתקשר?
יש טעם לשלוח פנייה לקבן בפעם השנייה אם מיטב מורחים הרבה זמן?
האם פאדיחה לשלוח למיטב פנייה בנוגע למתי יהיה שיבוצים ותאריך גיוס סופי?
יש טעם להמשיך לשלוח למיטב פניות ומיילים בנושא קבלת מיון שאני ממש רוצה למרות שהם כל פעם שוללים?
הפניות במיטב עובדות למישהו?
אני פונה למיטב לבקשה למיונים לתפקידים לשלוח את זה בפנייה אחת או בכמה פניות לכל תפקיד?
למה אומרים לחפור למיטב לגבי פניות ואיך לחפור להם טוב?
רק אני לא יכול לשלוח פניות למיטב?
איך אפשר למחוק פניה ששלחתי באתר מיטב?
איך פותחים פנייה במיטב?