5 תשובות
ממש לא, רק בי"ב!
אנחנו הלכנו למימדיון._.
יותר מדי סרטים...
שואל השאלה:
לא כל שנה אתם עושים תמסיבות סוף שנה המיוחדות עם המועדונים וזה?
אנונימי
רק בכיתה י"ב יש את המסיבת סיום עם המועדונים והכול, לא בכול שנה!