6 תשובות
לא
לא מוגזם
שואל השאלה:
ואם בכל מבחן יש הרבה חומר?
ואם בכל מבחן יש הרבה חומר?
לצערנו זה נורמלי בתיכון
הלוואי עלי
לי יש 3 מתכונות ו4 בגרויות החודש
ועבודה להגשה אבל זה עד הראשון לחודש אז לא יודעת אם זה נחשב
לי יש 3 מתכונות ו4 בגרויות החודש
ועבודה להגשה אבל זה עד הראשון לחודש אז לא יודעת אם זה נחשב
נורמלי
היו לי חודשים עם סביבות ה14 מבחנים
היו לי חודשים עם סביבות ה14 מבחנים
באותו הנושא: