6 תשובות
אני אומרת תתפטר
נסי להיות סבלנית ואם לא אז לא
כן
זה מה שאני עשיתי כשעבדתי בשירות לקוחות
אמאלה יש קנס על זה שאתה מתפטר?
אנונימית
כן כי לרוב בשירות לקוחות יש קורס לפני תחילת העבודה ועל הקורס הזה משלמים לך ולכן מי שמתפטר משלם על הקורס
ואם זה מלצרות באולם אירועים? והיה חובה 3 חודשים
אנונימית