15 תשובות
שואל השאלה:
אין לי מושג פשוט ראיתי מישהי שרשמה שהוא רק להחלקה
אין לי מושג פשוט ראיתי מישהי שרשמה שהוא רק להחלקה
אנונימית
מומלץ לשיער שעבר החלקה, אבל אני משתמשת בו ויש לי שיער חלק שלא עבר החלקה והוא מנשיר לי את השיער. החלפתי לשמפו קיק שלהם והוא לא מנשיר והוא ממש טוב
בכללי כל הסדרה האדומה קניתי והיא נוראית!!
זה לשיער פגום נראה לי לא?
שואל השאלה:
אני חפפתי עם זה והשיער שלי נראה ממש סבבה
זה קרה לכן אחרי חפיפה ראשונה או כמה חפיפות?
אני חפפתי עם זה והשיער שלי נראה ממש סבבה
זה קרה לכן אחרי חפיפה ראשונה או כמה חפיפות?
אנונימית
בחפיפות הראשונות ממש התלהבתי זה הרגיש לי מקצועי ואיכותי והשמפו ממש הקציף אבל עם הזמן השיער התחיל להרגיש כבד אחרי כל חפיפה (וכשניסיתי להחליף שמפו הוא לא הרגיש כבד הוא הרגיש טוב)
יכול להיות אבל שלך זה לא יקרה לכל אחת השיער יכול להגיב בצורה שונה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת כבד?
מה זאת אומרת כבד?
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך המשפו קיק של ארגניה?
ואיך המשפו קיק של ארגניה?
אנונימית
לא נראלי
שואל השאלה:
אמאלה קניתי אותו כבר אבל
אמאלה קניתי אותו כבר אבל
אנונימית
אני גם מתחרטת שקניתי, עשה לי נשירה וגם השיער מרגיש כבד ולא נקי אחרי החפיפה
(כתןב עליו שהוא מיועד לכל סוגי השיער ו*במיוחד* לכזה שעבר החלקה)
(כתןב עליו שהוא מיועד לכל סוגי השיער ו*במיוחד* לכזה שעבר החלקה)
השיער מרגיש כבד כאילו לא קליל כזה, יותר שומני, ובגלל זה גם אין צורה יפה לשיער הוא פשוט נופל מהכבדות
כרגע אני מנסה לסיים את הארגניה כי חבל על הכסף אבל לפניו השתמשתי בנטורל פורמולה הבקבוק השחור עם הפקק הירוק והוא מושלם לשיער שלי. אבל אני תמיד רוצה לנסות מוצרים חדשים אז כשהארגניה יסתיים אני אזמין מאייהרב את השמפו של לוריאל everpure bonding (אריזה בצבע זהב כזה) ששמעתי שהוא ממש טוב לשיער פגום
שואל השאלה:
ולאיזה שמפו החלפת?
ולאיזה שמפו החלפת?
אנונימית