55 תשובות
שיהיה מעליי אז מעל 165
אני 1.60.
מ1.70עד 1.90 וגם 1.65
אני 158 ומבחינתי 175+ יספיק לי
אני 1.63 ופשוט באותו גובה או יותר
אני 1.64 ורוצה 1.78+ נראלי
אנונימית
אני 1.66
הוא 1.80+ עדיפות ל85
אני 1.59 אז שיהיה פשוט מעליי
שואל השאלה:
קיצור נשאר רווק נמוך לכל החיים
אווירה
אנונימי
אני 183 ואני רוצה שהבן זוג שלי יהיה 186+
אני 1.57 בערך
והמינימום זה 1.67
מקסימום אין :)
אנונימית
אני 178, אז ספציפית בגברים עדיפות ל185+.
אנונימי
למה ככה חח
יש הרבה נמוכות
אני 1.63 הייתי רוצה 1.70+
אנונימית
שואל השאלה:
כל הנמוכות פה (חוץ ממך) רוצות 170
אנונימי
למה מה הגובה שלך אנונימי?
אני 1.70 ולא כזה קריטי לי אבל כן שיהיה לפחות בגובה שלי
שואל השאלה:
אחרי זה אתן בוכות שאנחנו לא רוצים מלאות..
אנונימי
שואל השאלה:
^^ נמוך נמוך
אנונימי
שואל השאלה:
סתם העיקר האופי כמובן
אנונימי
אתה גם לא היית רוצה מישהי שגבוהה ממך...
נשמה הרגשי נחיתות האלה מורידים הרבה יותר מהגובה
תהיה עם ביטחון ותאמין לי שתמצא מספיק בנות שיעופו עלייך
איך אני מתה על זה שבנים בוכים ש"אנחנו מתבכיינות"

כפרות
שאלת שאלה קיבלת תשובה
לא טוב לך? יום טוב
יש בנות שגובה זה לא משנה להם וגם בתכלס הכי חשוב זה אופי לדעתי
ועוד באתי לנחם אותך ימגעיל למה ההערה הזאת הייתה טובה אתה שאלת תתמודד
שואל השאלה:
^^אנימתת מה לקחת קשה תנשמי עמוק
אנונימי
אני 1.58 בערך אז שיהיה 1.70 נראלי
שואל השאלה:
תודה לכל המנחמות
אנונימי
יצאתי כבר עם גברים שגם נמוכים ממני, כי הם אשכרה גברים, ומה לעשות, אני אישה גבוהה מאוד.
תאמין לי שהתבכיינות על זה שאף אחת לא רוצה אותך זה מה שיגרום לזה שאף אחת לא תרצה אותך, לא הגובה.
^^^^חחחחחחחחח גברים זה גברים בכל מקום
תפתח ביטחון עצמי קודם כל
ורק אז באמת בנות ירצו אותך
שואל השאלה:
^^אבל את לסבית כפרה
אנונימי
וואי אמלה איזה בכיין שאלת שאלה קיבלת תשובה
אנונימית
^^ביסית, שכרגע יוצאת עם אישה כבר שנה, אבל עקרונית ביסית.
אולי עדיף להיות לסבית כשיצורים כמוך זה האופציות בחוץ
שואל השאלה:
אהה הבנתי
^מה יש לך מה את רוצה
אנונימי
^^
אמאא זה הוייב
בגלל שאני 175 אני מעדיפה מישהו לפחות חמישה סמ יותר ממני
^^כן עזבי אותך ועוד אנחנו "בכייניות"
שואל השאלה:
לקחת קשה
לכי לישון יעבור
אנונימי
טוב הוד מלכותו אני אלך לישון רק כי ביקשת ❤
תלמד לא להגיב דברים מפגרים ואז לא יצטרכו לנסות להכניס בך קצת הגיון
שואל השאלה:
יופי
לילה טוב שיהיה לך
אנונימי
לילה טוב נסיך :)
לך לישון
ובום תיהיה גבוה❤
אני 1.54
ושיהיה מעל 1.75
אין פלא שאתה כזה נמוך אם יש לך טאקט כזה נמוך
שואל השאלה:
רוצה להבהיר פה משהו..
דבר ראשון באמת מתנצל ממי שנפגעה ממה שאמרתי, דבר שני אתן באמת צריכות להבין שכמו שאתן לכאורה "נפגעות" מזה שגברים מעדיפים רזות זה טבעי אז מה שכתבתי זה גם הגיוני ומי שלא טוב לו יום טוב לו

ולגבי מי שאמרה שאני אלך לישון וזה מגביהה אותי זה סתם חארטה אני ישן כמעט כל החיים שלי
אנונימי
זה למשל הגזמה כאילו מה
את תגיעי לו לציצי דיי לרצות בנים גבוהים כשאתן גמדות
אנונימית
שואל השאלה:
ולהמשיך לרדת על בן אדם לא יהפוך אתכן ליותר מגניבות.. (בהצלחה עם האמינות)
אנונימי
אחי אתה התחלת לשאול אותנו איזה גובה אנחנו מעדיפות בגבר אז תרגיע
די תפסיק אתה סתם מביך את עצמך
אתה לא ישן עכשיו^^^^^
יצאתי עם מישהו שהוא מטר 60 לא פסלתי אותו בגלל הגובה כי האופי זה הכי חשוב בסופו של דבר
ואם האופי שלך יהיה חרא אז אף אחת לא תרצה אותך גם אם תיהיה 2 מטר
סבבה חיים אבל זה לא קשור הגובה והמשקל
שאלת איזה גובה אנחנו רוצות בגבר ענינו זה לא שהתחלנו לרדת על נמוכים אתה ישר בא ואומר בעקיפין שלא נבכה שאתם מעדיפים רזות אתה מבין כמה זה דבילי ויוצא מהקשר?
פשוט יש דברים שלא מגיבים עשית את הפאדיחה שלך זה בסדר להודות בזה
טוב ילד לך לישון אולי תגבה כמה מילימטרים דיי אין לי כוח לשורט קינגס עם בעיות עצבים