16 תשובות
חילונים
חילונית
חילונים אני לא מאמין בדרך החיים החרדית
חרדי, להיוולד מראש במקום ששם יש שמירה קפדנית על התורה לא פשוט לעבור את התהליך הזה וגמילה מהעולם החילוני.
אנונימי
דתי
דתיים אבל לא טו מאצ'
להיות כמו חברות שלי כזה
להיות כמו חברות שלי כזה
אנונימית
דתיה
קודם כל כי הייתי חילונית כבר אבל חזרתי בתשובה וזה הדבר הכי טוב!!!! שעשיתי לעצמי בחיים האלה
והייתי רוצה מלחתחילה להיוולד דתיה ולא לפקוח את העיניים מאוחר ואז לחזור בתשובה
אבל היי עדיף לחזור בתשובה מתישהו מאשר בכלל לא (לדעתי..)
קודם כל כי הייתי חילונית כבר אבל חזרתי בתשובה וזה הדבר הכי טוב!!!! שעשיתי לעצמי בחיים האלה
והייתי רוצה מלחתחילה להיוולד דתיה ולא לפקוח את העיניים מאוחר ואז לחזור בתשובה
אבל היי עדיף לחזור בתשובה מתישהו מאשר בכלל לא (לדעתי..)
חילוני. איסורים, הגבלות ופחד תמידי מעונש הם לא דברים שנחוצים לי
^ מה פחד תמידי יא מהבול
דתיה חד משמעית
עם האופי והידע הנוכחיים שלי כנראה שאם לא הייתי דתייה לא הייתי מעוניינת לחיות
עם האופי והידע הנוכחיים שלי כנראה שאם לא הייתי דתייה לא הייתי מעוניינת לחיות
שניהם טובים, אם הייתי נולד חילוני אז זה כיף לעבור אץ הדרך וההתקרבות לדת, לאט לאט לחזור בתשובה
ולהיוולד דתי עושה אותך אדם יותר טוב בד"כ, החינוך כשאתה דתי יותר קשה ועושה אותך אדם טוב יותר.
ולהיוולד דתי עושה אותך אדם יותר טוב בד"כ, החינוך כשאתה דתי יותר קשה ועושה אותך אדם טוב יותר.
חילונית, כי אני פחות מאמינה בדרך החיים של הדתיים. נגיד, אני לא מבינה למה מישהי צריכה להסתובב עם בגדים ארוכים כי "זה לא צנוע" ולסבול בגלל חום. אני לא יודעת מה מותר ומה אסור אבל דרך החיים הזאת מגבילה אותי.
מצטערת על החפירה
מצטערת על החפירה
שאלה קשה
מצד אחד דתי כי זו מעלה גדולה להיות תמיד עבד השם
מצד שני אם הייתי נולד חילוני הייתה לי הזדמנות לחזור בתשובה שזה גם מאוד משמח את השם
מצד אחד דתי כי זו מעלה גדולה להיות תמיד עבד השם
מצד שני אם הייתי נולד חילוני הייתה לי הזדמנות לחזור בתשובה שזה גם מאוד משמח את השם
אנונימי
חילוני, כי כך השם רצה וזה הכי טוב עבור תיקון נפשי ונשמתי שאוולד בבית חילוני ואחזור בתשובה זה רצונו אז זה רצוני.
דתייה חדמש
חרדי רגיל (לא מאה שערים או סאטמר)
באותו הנושא: