5 תשובות
כן כי אז לא יהיו לי חברים הם ימותו
נע
לא, אני קופצת ראשונה
אני כבר קפצתי מגג גם בלי חברים
(תירגעו רק פארקור)
(תירגעו רק פארקור)
באותו הנושא: