4 תשובות
אחיות בבתי ספר תמיד היו חמודות, ובכל מקום בעצם.. הטענה שלך סתם מוזרה
וילדים צריכים להתמודד עם חיסונים לא משנה כמה הם מפחדים, לאף אחד אחר לא אכפת כמה מישהו מהכיתה שלו מפחד כל אחד חושב על עצמו
שואל השאלה:
איך נחמדות ?
הם נהננות מלהכאיב
אנונימי
לא, זאת העבודה שלהן
שואל השאלה:
הן נהנות מזה
הן מכשפות נוראיות
אנונימי
באותו הנושא: