7 תשובות
כי זה מגמות שנחשבןת יותר קשות
כי זה מגמות קשות ממש.. אבל בכללי בית הספר לא מגדיר את החוכמה של בן אדם..
כי אנחנו חכמים
זה יותר קשה ומצריך מחשבה וחוכמה מלהרחיב נגיד היסטוריה
אנונימית
^^ ממש צנועה מאמי
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, אני מעריך אותך. אני מרחיב את המגמות האלו ורציתי לשמוע מאנשים כמה שהן קשות וכמה מצריכות השקעה וזה גורם לי להרגיש חכם
אנונימי
אני מרחיב את המגמות האלה וערבית ולא מחשיב את עצמי חכם.
מבחינתי חוכנה זה לדעת ללמוד מאחרים ולהקביל את הידע לדברים שאינם קשורים באופן ישיר לנושא באופן ישיר.
אנונימי
^^^^ לזאת שרשמה לי ממש צנועה מאמי
סליחה אבל כנראה שאת לא מבינה כמה קשות ודורשות השקעה המגמות האלה
אני מרחיבה בנוסף כימיה ואני בנבחרת רובוטיקה של הבית ספר ויש ימים שהם פשוט ללכת לבית ספר,לחזור,ללמוד,ולישון
אבל לפי דעתי זה משתלם בסוף כי זה עוזר לי בצבא
אנונימית