6 תשובות
תאכלי מה שאת רוצה לא לחשבן לאף אחד אם באלך מצה עם שוקולד תאכלי לא יקרה כלום
שואל השאלה:
אבל זה לא יותר מידי???
אנונימית
זה מעט מדי.
תאכלי מצה עם שוקולד ופרי
ממש לא , תאכלי מה שאת רוצה זה לא הרבה בכלל
שואל השאלה:
אכלתי גם ארוחת צהריים אני מתכוונת שזה לא יותר מידי מתוק??
אנונימית
לדעתי כן מתוק מדי, אני גם אכלתי עוגייה וגלידה היום, ובערב אכלתי סוג של תערובת של מצה וחביתה עם מלפפון בצד