5 תשובות
אורבניקה
אני קונה בשיין והם יושבים מהמם
אני אוהבת את הטייצים של הודיס הכי טובים
אוקיי לא בת כרגע אבל אני כן ג'נדרפלואיד וקניתי ב-אלי אקספרס אוקיי מקווה שזה עוזר
הם די נוחים והם לא יקרים בכלל!
הם די נוחים והם לא יקרים בכלל!
אנונימי
גם איכותיים
באותו הנושא: