12 תשובות
10/10 ישתבח שמו לעד
7/10
3
אנונימי
9/10
לכל אלה שעושים דירוג נמוך או שעובר אליהם משהו אז זה הסיבה רק שתדעו הכל קורה לטובה והחיים השתפרו! תמיד תאמינו בעצמכם ושתדעו שיש לכם שמירה מלמעלה! :)
כרגע איזה 7/10, לא נורא
6
5 מ 10 זה אמור להישתנות
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענו עונים ויענו
מקווה שלמי שמרוצים המספר ישאר זהה ושישתפר למי שלא
תודה לכל מי שענו עונים ויענו
מקווה שלמי שמרוצים המספר ישאר זהה ושישתפר למי שלא
9/10
כי תמיד יש לאן להשתפר ולשאוף :)
כי תמיד יש לאן להשתפר ולשאוף :)
2.5/10
באותו הנושא: