2 תשובות
גם אני הייתי במצב הזה, אחרי חצי שנה של ניתוק קשר - דיברתי איתו. ועכשיו הוא הידיד הכי טוב שלי.. אנשים משתנים, תנו אחד לשני צ'אנס, אל תתני לאגו למנוע ממך לשלוח לו הודעה.
נסי ליצור קשר תראי איך הוא יגיב
באותו הנושא: