2 תשובות
גם אני הייתי במצב הזה, אחרי חצי שנה של ניתוק קשר - דיברתי איתו. ועכשיו הוא הידיד הכי טוב שלי.. אנשים משתנים, תנו אחד לשני צ'אנס, אל תתני לאגו למנוע ממך לשלוח לו הודעה.
נסי ליצור קשר תראי איך הוא יגיב