9 תשובות
לא ידוע, מה שבטוח הלילה הזה לא יהיה שקט..
אני חושבת שיהיה,
כי בדיוק היום אחותי נשארה בבסיס והיא מתעסקת גם במלחמות אז כן:/
כי בדיוק היום אחותי נשארה בבסיס והיא מתעסקת גם במלחמות אז כן:/
לדעתי הלילה לא יהיה עוד.. אבל איפשר לדעת...
והיום היו אימונים של צה"ל באזור הצפון בתוך ערים כמו צפת ובסביבה...
חיכו לחופש בשביל להתחיל את המלחמה...
חיכו לחופש בשביל להתחיל את המלחמה...
אנונימית
אוף אמאלה
אני לא חושבת שתהיה מלחמה.. אבל בטוח שצה"ל לא ישאר אדיש ומחר בבוקר כבר נשמע שהוא תקף בעזה
תראי תקישור מסופר שמה.
קישורים מצורפים:
אנונימית, התרגיל היחידי שאני יודע שמתבצע זה תרגיל שבו אני משתתף והוא לייד רמת הגולן דשל טנקים וזה תרגיל שהיה מתואם מראש..