43 תשובות
לא בהכרח
זה לא שתלכי עכשיו לחגוג
^^מבינה אותך גם אני ככה ואני לא הולכת
זה בסדר
אנונימית
מבינה אותך, אל תבואי אם את מרגישה ככה
שואל השאלה:
איזה סיוט זה ביהס באמת אני ככ מחכה לחופש אלוהים ישמור
אנונימית
^ כן כן ואני גם עוברת בית ספר
שואל השאלה:
וואי בהצלחהה
אנונימית
שואל השאלה:
את בתיכון או חטיבה,
אנונימית
גם אני ככה אין לי חברות ואני ממש לבד וקשה לי עם זה מאוד אני מבינה אותך לפחות אנחנו ביחד בזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שיש בזה משהו לא מכבד, זה לא שהולכים לחגוג אם אתה לא בא לביהס
וזה גם ממש לא מקום של מורים להתערב בזה
פשוט רצוי לבוא כי שם מדברים איתך יותר על זה אבל בסופו של דבר כל החלטה היא מכבדת לדעתי זה כולה לא לבוא סתם עושים מזה דמקה
אנונימית
אני אולי קטנה אבל אני עוברת לחטיבה
שואל השאלה:
עדיף להיות לבד מאשר עם חברים צבועים
אנונימית
אני כבר לא יודעת מה עדיף ממש קשה לי אני על סף שבירה זה כבר הרבה זמן ככה
אנונימית
^^ בהצלחה בחטיבה
אנונימית
שואל השאלה:
קשה לצאת מזה שאתה כבר רגיל להיות לבד וגם אין כל-כך איך להכיר חברים
אנונימית
תודה אנונימית:)))
שואל השאלה:
כאילו זה קשה רצח לבוא לביהס כל יום ולהיות כל הזמן לבד איזה שמונה שעות כל יום וזה גם מדרדר לימודים ברמות
אנונימית
אני ממש מנסה להכיר אבל אני לא מצליחה אני מרגישה שכולם שונאים אותי
בכל מקרה עוד מעט חופש אז בהצלחה לשתינו לשרוד את החודש וחצי הזה
אנונימית
כן זה כאילו באסה כי אני לבד בהפסקות וכבר קשה לי כי אין לי חברים פה אני כבר רוצה לעוף מפה
שואל השאלה:
אני יכולה להגיד לך אבל שכיתה ז זה כיתה שכולם כזה עם כןלם ואפשר למצוא את המקום שלך כאילו אני די הייתי במצב שלך ביסודי ובחטיבה בכיתה ז מצאתי עם מי להסתובב
אז לבואי עם ראש פתוח וגם אם לא מוצאים הכל טוב כאילו אם כמה שזה נשמע קלישאתי מכירים חברים מהאינטרנט או מחוץ לביהס אז גם אם בביהס זה סיוט אחרי ביהס אפשר כאילו להנות
אנונימית
מבינה אותך ממש אבל לפחות את עוברת בית ספר ונשאר לך ממש קצת לסיום השנה יהיה בסדר!! ממש בהצלחה
תחשבי שאני נשארת עוד שנה באותו בית
ספר
אנונימית
שואל השאלה:
את בכיתה יא עכשיו?
אנונימית
כן ואת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בט
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבי המלחמה הזאת גרמה לי להידרדר רצח בלימודים ומזה נדקפתי לפני התיכון וגם אין לי חברים בכלל מהביהס אז זה גרם לי עוד יותר להדרדר
אנונימית
אהה אז שנה הבאה תיכון בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה מגמות את
אנונימית
טוב אני כותבת מרגיל כי אין לי כוח לאנונימי
מבינה ממש אולי תנסי למצוא תיכון חדש שתעשי שם התחלה חדשה
בכל מקרה אחת העצות הכי טובות שהביאו לי כשבכיתי שאין לי חברים זה להיות מוזרה ללכת לאנשים להיות נחמדה אליהם לא לפחד לחייך לכולם אפ אני רואה מישהו לבד אז לגשת אליו
אני נגיד עד ארבע חמש בבית ספר ואין לי חברים איתי במגמה אז פעם הלכתי לשירותים וראיתי עוד ילדה שנראת נחמדה שגם היא עד השעות האלה אז התחלתי איתה שיחה בזה ששאלתי אותה באיזה מגמה היא שהיא גם בשעות האלה ואז מצאתי מישהו להיות
איתו בהפסקה תנסי את זה גם:)
^^ אני מזרחנות
שואל השאלה:
אני אגיד לך מה בכיתה ח ממש סבלתי בחטיבה שלי אז עברתי לביהס חדש בשביל התחלה חדשה אבל אז התחילה המלחמה ולמדנו איזה ארבע חודשים מה זום ונשארתי בלי חברים אבל אני אנסה באמת כמו שאמרת וגם אם אתה לבד זה לא סוך העולם וצריך ללמוד לא להשקע בדברים ואפשר גם להנות לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אני הולכת לגאוגרפיה ופסיכולוגיה
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיביי אני הולכת לעשות ארבע יחידות באנגלית ושלוש מתמט ואני מזה רוצה לעלות לארבע מתמט אבל מאיפה הכוחות ללמוד בכלל באמת איכ לא סובלת את המקצוע הזה
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו סתם כי לא באלי לבוא לביהס כי אני סובלת שם אז אני לא רוצה להגיע כל השבוע שיהיה
אנונימית
כל אחד מכבד בדרך שלו לא חייב לבוא
אנונימית
אם יש לך סיבה אז נראלי שזה בסדר
וואו אני מבינה אותך אם זה מנחם אז המצב שלי קצת יותר גרוע משלך את עוד יכולה לשפר דברים ולהכיר אנשים חדשים בהצלחה לך עם זה!! ותמיד אפשר להנות לבד אם יש משהו שאני למדתי בתיכון שהיא כיף לבד לכי לקניון לבד למה שאת רוצה הכי כיף!!
אני גם עושה שלוש הכל בסדר עשיתי ארבע וירדתי היה לי ממש קשה רוב האנשים שאני מכירה ירדו
שואל השאלה:
כןן תכלס כאילו נגיד בקניון אף אחד לא מזרז אותך והכי כיף בשברים כאלה לבד
איזה יחידות את ?
אנונימית
שואל השאלה:
את עושה שלוש מתמט וארבע אנגלית?
אנונימית
שואל השאלה:
אין שום בעיה בשלוש אבל אני יודעת שאני יכולה יותר אז אני אנסה לעלות ומקסימום לא אצליח הכל טוב תמיד אפשר לשפר בגרות
אנונימית
כן גם
תנסי להעלות אם את חושבת תצליחי
אם יש סיבה יותר חשובה מהטקס אז סבבה, אבל סתם ככה כי זה יום שלא לומדים בו בבית ספר וסתם כי בא לך לישון או משהו אז זה לא מכבד
לא זה ולא זה לדעתי