התחברות
הרשמה
מה הקטע של הסתלבט המוגזם על מי שמשרת בקרייה?
10 במאי 2024, 15:53
חיילים
שירות צבאי
גיוס
תפקידים
תשובה אחת
כי חלקם לא עושים הרבה, אבל זה זלזול מוגזם כי יש שם אנשים עם תרומה מטורפת למדינה, סתם צוחקים עליהם כי הם קרובים לעזריאלי
A
AxeTiC
באותו הנושא:
אני יודעת שהוא גר בפתח תקווה ומשרת בקרייה איך למצוא אותו ברשתות החברתיות
איפה זה הקרייה? שאומרים הוא משרת בקרייה
בקרייה משרתים בנים חתיכים? כדאי לשרת שם?
חייל שמשרת בבור בקריה, מותר לו לספר שהוא משרת בבור?
אני כרגע משרת בקרייה
כל מי שמשרת בקרייה(חיילים ושירות לאומי) חייב לעשות סיווג בטחוני?
באמת לרוב מי שמשרת בקרייה הוא גיי?
מישהו משרת פה בקרייה ויודע איפה האפסנאות שם?
מי משרת בקרייה?
למי שמשרת בקרייה.. איך הבסיס?(חיל האוויר)
מי משרת בקרייה?