3 תשובות
וואי אני חיכיתי לראיון במשך שעה וחצי זה משנה בן אדם לאדם ולפי העומס שיש להם
שואל השאלה:
אני כבר בבית וגם אני חיכיתי שעה וחצי זה היה פשוט מעייף אני רציתי להירדם
אני כבר בבית וגם אני חיכיתי שעה וחצי זה היה פשוט מעייף אני רציתי להירדם
אני ישר נכנסתי ובשניה לקחו אותי לראיון
באותו הנושא: