3 תשובות
וואי אני חיכיתי לראיון במשך שעה וחצי זה משנה בן אדם לאדם ולפי העומס שיש להם
שואל השאלה:
אני כבר בבית וגם אני חיכיתי שעה וחצי זה היה פשוט מעייף אני רציתי להירדם
אני ישר נכנסתי ובשניה לקחו אותי לראיון