5 תשובות
נשמע שכן... כל היום על הרגלים
לא אתה בלי קופה אין לך את הלחץ של אנשים
אנונימי
זה עבודה קשה
כן אני הייתי מחסנאית ברנואר
זה לא כזה נורא בכלל
אני עובד עכשיו בזה וכאילו רוב הזמן זה די סבבה אבל זה גם ממש תלוי באנשים שעובדים איתך ובמנהל וכאלה
העבודה עצמה די פנאן, שמים אוזניות ומסדרים את הסחורות, ממש לא כזה נורא
אני עובד עכשיו בזה וכאילו רוב הזמן זה די סבבה אבל זה גם ממש תלוי באנשים שעובדים איתך ובמנהל וכאלה
העבודה עצמה די פנאן, שמים אוזניות ומסדרים את הסחורות, ממש לא כזה נורא
באותו הנושא: