11 תשובות
כלום.
הכל יקר ולא שווה שקל אחד
הכל יקר ולא שווה שקל אחד
קרמל מלוח
סורבה תותים נראלי קוראים לזה
בחיים לא הרגשתי גן עדן כזה בפה
בחיים לא הרגשתי גן עדן כזה בפה
הבייגלה ה
ביגלה מלוח.
וואו הקרם פיסטוק של גולדה ובכללי מגנום פיסטוק לבן זה החיים
קרמל מלוח
סורבה לימון/ תות
פיסטוק
קפה
שוקולד
וניל
סורבה לימון/ תות
פיסטוק
קפה
שוקולד
וניל
קוקימן?
לא טעמתי את כולם את יודעת
לא טעמתי את כולם את יודעת
שוקולד לבן ועוגיות
הגביע
כלום.
כל הטעמים שלהם מלאים בסוכר וזה מגעיל
כל הטעמים שלהם מלאים בסוכר וזה מגעיל
אנונימית
באותו הנושא: