18 תשובות
טוב שנזכרת אנימתה
אבל הכל טוב גם אני לא למדתי הרבה
יש את המיקוד שאני יכולה לשלוח לך בפרטי
אבל כן את חייבת לדעת גם אינזימים (זה או מעבר בין קרומים או אנזימים)
ובכלליות עדיף שתלמדי על מבנה הקרום יותר בספיציפיות
חשיבות יחס שטח פנים לנפח
התאמה מבנה לתפקיד
מושגים של מפל הריכוזים, מושגי מעבדה ואוזמוזה בתאים
הנוסחה לחישוב ריכוזים
נשימה תאית ופוטוסינטזה


זה בגדול הדברים שאני חושבת שיותר יתרכזו בהם מחר, אבל יש עוד נושאים שהם במיקוד
יש מורה באתר מקפצה ערבי הוא לא יודע להסביר טוב ויש 60 ילדים בכיתה.
מישהו זוכר מה זה בקרה פנימית השוואתית?
בקרה פנימית זה בייסיקלי אומר שהמשתנה הבלתי תלוי (המשתנה המשפיע על מה שבודקים) לא יכול לצאת מהניסוי (לדוגמא ph, טמפ' וכדומה) אז פשוט כל מבחנה כשעצמה היא הבקרה, כאילו משווים את השינוי בכל המבחנות (נגיד, ככל שרמת הph עולה ככה פעילות האינזים יורדת וכדומה)
איך הלך לכם חברים ?
בגרות קלה חוץ מהשאלות בסוף
יש למישהו תשובון?
לי חלק ג היה ממש ממש קשהה
למישהו יש תשובון?
לי אין ,דרך אגבב קלטתי עכשיו שטעיתי בכיתה של שיטת המדידה ,זה בסוף כמותי ואני כתבתי כמו אהבלה איכותי
זה לא לכולל אותו דבר לי זה היה איכותי (לפי צבעים)
עשית את מבחן 3 ?
אמרו לי שבגלל שמיספרנו את עוצמת הצבע זה נחשב לכמותי
זה לא קשור.. מי שאמר לך את זה טועה. זה שדירגנו את העוצמת צבעים לא אומר שזה כמותי, כמותי זה משהו שאפשר פיזית לספור כמו כמות חיידקים וכמות חלבונים וכאלה. איכותי זה משהו שאנחנו מודדים לפי ראייה, זה שסידרנו את זה בטבלת צבעים כי ביקשו מאיתנו זה לא משנה, ככה עושים ברוב הניסויים. הנקודה היא איך פיזית בדקנו את זה, אם זה היה כמותי זה היה שנגיד היינו סופרים את כמות החיידקים וכאלה
אוו מעולה תודה ,יש לי עוד שאלה ,בגרף בחלק ג שאלו משהו על איזה ריכוז בין 1-5 איזה ריכוז כתבתם ?
אני הייתי שאלון 1 לא נראלי היה לי את השאלה הזאתי
אהה הבנתי תודה לך
יש לך מושג איפה אפשרי למצוא את השאלון שהיה לנו ?
תכתבי בגוגל אם יש זה יופיע אבל אני ממש בספק שיהיה את זה אחרי יומיים