5 תשובות
כןכןכןכןכן זה נורמלי וקרה לי
שואל השאלה:
דיי אני הגעתי אתמול לראנק 30 עם פייפר והוא כולה ראנק 27 וירדתי איתה ל850 בטעות והוא חשב שזה רעיון טוב לנסות לעקוף אותי כשאני קצת גביעים איתה
אני אעקוף אותו באבוע בוע
אנונימית
שמעי אם את באמת יותר טובה איתם אז תכלס אין לו מה לעשות בנושא. אם את חושב שזה מעצבן שהוא מנסה להוכיח לך שהוא יותר טוב למרות שהוא נוב רצח אז פשוט תני לו נימוקים וכאלה למה הוא צריך להפסיק או משהו (אני לא מורה לעברית לול אבל זה פשוט גורם לאנשים להיראות חכמים יותר כשהם נותנים נימוקים(
Dun
שואל השאלה:
כן אני אצא עליו פעם הבאה
אנונימית
נשמע די מעצבן חח
אבל כאילו אין לך מה להתעצבן כי גם ככה את יותר טובה אז- ךדידתסצס
באותו הנושא: