10 תשובות
את אוכלת טוב, אין צורך להוריד, במיוחד אם את עושה ספורט
זה טוב, הלוואי עלי
אנונימית
שואל השאלה:
היום פשוט לא אכלתי ארוחת בוקר אז נראה לי שפשוט בגלל זה זה נראה לי המון
אם את בגירעון קלורי מומלץ לצרוך 500-1000 קלוריות ביום. בכללי נשים צריכות לצרוך בין 30 20 קלוריות לכל ק"ג ממשקל גופן
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בגירעון קלורי3>
לא הבנתי, שם בדוי את אומרת שמישהי בחיטוב צריכה לאכול 1000 קלוריות ביום?
עריכה: שתי תגובות, ניתקה את עצמה מהתשובה
1500 זה לא הרבה בכלל זה מעולה
זה תלוי בbmr שלך. תבדקי כמה הוא. זה מה שאת שורפת במנוחה. אם את מתאמנת תוסיפי לזה את מה ששרפת באימון. אני לא יודע מה הנתונים שלך, אבל אני די בטוח שהbmr שלך הוא לא 1500. אני לא נגד, תאכלי מה שאת רוצה, אבל מבחינה אובייקטיבית, אם הכוונה היא ירידה במשקל כמו התגית שהוספת והחיטוב שהזכרת, אז לא תרדי במשקל בלי להיות במאזן קלורי שלילי. מקווה שעזרתי. לילה/בוקר טוב.
אמלה אל תקשיבי בכלל לשם בדוי את אןכלת מעולה מצוין
צריך גם הרבה חלבון