10 תשובות
באסה קצת אבל זה לא אומר שתכשלי אז לא נורא
שואל השאלה:
בכל מקרה למדתי אתמול 8 שעות ולמדתי יותר מ500 מילים ממש שיננתי את זה אבל עדיין מפחיד אותי שאני לא אזכור את כולם,מקווה אצליח
בכל מקרה למדתי אתמול 8 שעות ולמדתי יותר מ500 מילים ממש שיננתי את זה אבל עדיין מפחיד אותי שאני לא אזכור את כולם,מקווה אצליח
אנונימית
תבואי רגועה ותקראי את המילים לאט לאט ותצליחי. בהצלחה!!!
באסה אבל פשוט תתרגלי ותלמדי אני דיי בטוחה שכל המבחנים באותם היחלים דיי דומים
כאילו אני מתכוונת שנגיד בחמש יחל כל המבחנים יהיו דומים לא שבשלוש יחל ובחמש יחל המבחנים יהיו דומים
בהצלחה ללמוד ובכללי במבחן!!
בהצלחה ללמוד ובכללי במבחן!!
שואל השאלה:
וואעליה מבאס כי אני יודעת דווקא את זה בהכי טוב וזוכרת
וואעליה מבאס כי אני יודעת דווקא את זה בהכי טוב וזוכרת
אנונימית
נמוך, נראלי
אם המורה קצת דפוק אז כן. כאילו מן הסתם שתתרגלו מהבגרות האחרונה שהיתה, אז הוא לא יקח משם
שואל השאלה:
^
חחח לא לדאוג אני כבר אחרי המתכונת והלך לי ממש טוב,הסתבכתי עם מילים בודדות אבל עשיתי מה שהכי מתאים לפי דעתי,יצאתי משם בהרגשה טובה כי את הרוב ידעתי וסתם חשבתי שאני לא אזכור כלום חחח
^
חחח לא לדאוג אני כבר אחרי המתכונת והלך לי ממש טוב,הסתבכתי עם מילים בודדות אבל עשיתי מה שהכי מתאים לפי דעתי,יצאתי משם בהרגשה טובה כי את הרוב ידעתי וסתם חשבתי שאני לא אזכור כלום חחח
אנונימית
שואל השאלה:
^
למדתי אתמול 8 שעות מעל ל500 מילים
^
למדתי אתמול 8 שעות מעל ל500 מילים
אנונימית
באותו הנושא: