10 תשובות
בלי אקסיות לא באלי מישהו משומש
בלי
שאין לו אף אחת , זה הכי טהור וכיף שאת הראשונה שאיתו
שיש לו, מעדיפה מישהו עם ניסיון שכבר עבר משהו בחיים ויודע להתנהג במערכות יחסים. לא בא לי ללמד אף אחד
בלי אקסיות
בלי
בלי
בלי ברור
שאין לו
מי שרשמה בלי לכן יש אקסים? ואם כן למה זה מה שאתן רוצות(ומה מעדיפות גבר אם אקסית או גבר סטוצ*ונר)^^^^^^^^
אנונימי
באותו הנושא: