10 תשובות
בלי אקסיות לא באלי מישהו משומש
שאין לו אף אחת , זה הכי טהור וכיף שאת הראשונה שאיתו
שיש לו, מעדיפה מישהו עם ניסיון שכבר עבר משהו בחיים ויודע להתנהג במערכות יחסים. לא בא לי ללמד אף אחד
בלי אקסיות
בלי
בלי ברור
מי שרשמה בלי לכן יש אקסים? ואם כן למה זה מה שאתן רוצות(ומה מעדיפות גבר אם אקסית או גבר סטוצ*ונר)^^^^^^^^
אנונימי