9 תשובות
זה יהיה מגניב
לא נראלי אבל ישמחו
לא. לצערנו, אנחנו טובים מידי
שואל השאלה:
חחח דווקא נראה לי שיצאו אבל בעיקר בפירפריות
למה ברברים? לא מדובר באדם רגיל או חף מפשע..
אנונימית
אמן
יאללה מסיבה בורקסים עליי
לא אנחנו לא חראות כמוהם
לא נראה לי מה אנחנו ברברים כמוהם?
בדוק. בקלאווה עליי!
לא אבל תהיה שמחה