8 תשובות
אין מה לעשות. זה הדבר הכי מעצבן, פשוט לתרגל, בסוף זה יסתדר לך במוח
קרה לי במקצוע אחר
קרה לי במקצוע אחר
שואל השאלה:
מה זה יעזור לי עכשיו לתרגל? כבר עשיתי את המבחן ולא יתנו לי לעשות אותו שוב
מה זה יעזור לי עכשיו לתרגל? כבר עשיתי את המבחן ולא יתנו לי לעשות אותו שוב
אין מועד ב? אז תלמד למבחן מעבר הקבצה (כשיהיה)
שואל השאלה:
אין מועד ב
אין מועד ב
נו אז תירגע ותקשיב בשיעור, כי באמת זה לא כזה כזה משנה כי יש מבחן מעבר יחידות
שמע מקסימום ישימו אותך ב4 יחל ואפשר בתיכון לעלות משם ל5
אם אתה רוצה אבל תעשה את זה מהר בתחילת השנה שלא יתקדמו בלעדיך
תמשיך להתאמן על מתמטיקה, תעשה את העבודת קיץ אם תהיה. הרבה אנשים בארבע יחל וזה ממש לא נורא גם לא חייב לעלות ל5 והחיים שלהם הרבה יותר יפים
אם אתה רוצה אבל תעשה את זה מהר בתחילת השנה שלא יתקדמו בלעדיך
תמשיך להתאמן על מתמטיקה, תעשה את העבודת קיץ אם תהיה. הרבה אנשים בארבע יחל וזה ממש לא נורא גם לא חייב לעלות ל5 והחיים שלהם הרבה יותר יפים
היי מזכירה לך שזה סך הכל סתם דף עם שאלות! וזה לא אומר שום דבר עלייך
(גם לי יש מבחן מסכם עוד יומיים ואני לחוצה ברמותת אז אני מבינה לגמרי)
שאר הציונים שלך השנה/בחטיבה טובים?
(גם לי יש מבחן מסכם עוד יומיים ואני לחוצה ברמותת אז אני מבינה לגמרי)
שאר הציונים שלך השנה/בחטיבה טובים?
גם לי היה היום ואני מציעה לך שאם אתה כאילו באמת מרגיש שאתה עושה את ההכי טוב שלך ולא מצליח תרד הקבצה ואז פשוט תקבל ציונים יותר טובים, מקווה שעזרתי
באותו הנושא: